دانلود طلایی

دانلود طلایی

دانلود مقاله،پروژه،تحقیق،پایان نامه،مجلات خارجی،پاورپوینت،کتاب
دانلود طلایی

دانلود طلایی

دانلود مقاله،پروژه،تحقیق،پایان نامه،مجلات خارجی،پاورپوینت،کتاب

دانلود کتاب اندیکاتورهای رایج قسمت سوم


در این کتاب با 10 اندیکاتور (اسیلاتور) کاربردی، باند بولینگر، ویلیامز%، فراکتال، الیگیتور،هیکن اشی، پارابولیک سار، کانال کلنتر، ENVELOPE مومنتوم برای خرید و فروش سهام آشنا خواهید شد
دسته بندی کارآفرینی
بازدید ها 57
فرمت فایل pdf
حجم فایل 6150 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 156
کتاب اندیکاتورهای رایج  (3)

فروشنده فایل

کد کاربری 1723
کاربر

تعداد صفحات کتاب :  156 صفحه 


اندیکاتورهایی که در این کتاب به طور کامل و روان توضیح داده شدند 

میانگین متحرک Moving average 
میانگین متحرک یا MA (Moving Average) از اهمیت ویژه ای در تحلیل تکنیکال برخوردار است. بدون شک این اندیکاتور یکی از محبوب‌ترین ابزار معامله‌گری در بورس و بازارهای مالی است. با این‌ حال بسیاری از تحلیل گران تکنیکال هستند که نحوه‌ی صحیح استفاده از اندیکاتور میانگین متحرک در بازار بورس را نمی‌دانند و به دلیل دانش ناکافی خود، اشتباهات مخربی انجام می‌دهند. 

باند بولینگر BB
باند بولینگر، جزو اندیکاتورهای قدرتمند تکنیکال می‌باشد که توسط جان بولینگر به وجود آمده است. آقای جان بولینگر یکی از با سابقه‌ترین تکنیکالیست‌های بازار بورس جهانی است که در دهه 1980 اقدام به توسعه یک اندیکاتور نمود که این اندیکاتور را در حال حاضر با عنوان باند بولینگر می‌شناسیم. هر چند در حال حاضر نحوه محاسبه پارامترهای این اندیکاتور بسیار ساده است اما آقای بولینگر با تجربه بالا و محاسبه روند حرکت قیمت در گذشته بازار این اندیکاتور را ابداع کرد. با توجه به اینکه قیمت در بازار بورس به صورت نوسانی حرکت می‌کند، تعیین سقف و کف این نوسان به عنوان یک کانال می‌توانست بهترین شرایط برای تعیین محل ورود به خروج از بازار باشد. اندیکاتور‌ باند بولینگر نیز دقیقاً روی همین اصل می‌تواند کف و سقف حرکت نوسانی قیمت را تشخیص داده و شرایط عالی را برای کاربران ایجاد نماید.

ویلیامز R% 
اندیکاتور ویلیامز بر پایه یک ارتعاش سنج بوده و نسبت به نوسانات قیمت واکنش نشان می‌دهد. از این اندیکاتور برای شناسایی شرایط خرید و فروش بیش از حد و تعیین نقاطی که احتمال بازگشت قیمتی در بازار بورس هستند نیز استفاده می‌گردد. با این حال از این اندیکاتور در بازارهای روندی که قیمت در یک جهت حرکت می‌کند نیز می‌توان بهره برد. این انعطاف و کاربردهای گسترده به دلیل تغییرات سطوح مقاومت و حمایت اندیکاتور است.

فراکتال 
استراتژی معاملاتی فراکتال، یک استراتژی بسیار عالی می‌باشد که از دو اندیکاتور بیل ویلیامز فراکتال و بیل ویلیامز الیگیتور تشکیل شده است. با شناخت ساختار اولیه بازار، تنظیمات دو اندیکاتور ذکر شده و مراحل استراتژی معاملاتی فراکتال، شما را در مسیری درست هدایت می‌کند.

ویلیام الیگیتور 
الیگیتور (یا اندیکاتور تمساح) اندیکاتوری است که از مویینگ اوریج هایی تشکیل شده که هر کدام ورودی های خاص خودشان را دارند. این اندیکاتور در اصل متشکل از سه منحنی (مویینگ اوریج) به رنگ سبز و قرمز و آبی است که اصطلاحا رنگ سبز با عنوان دهان تمساح Lips و رنگ قرمز با عنوان دندان های تمساح Teeth و رنگ آبی با عنوان فک های تمساح Jaw نامیده می شوند. هر یک از این منحنی ها یا رنگ مختص آن، مربوط به یک دوره زمانی است 

هیکن اشی 
نمودار هیکین-اشی مانند نمودار کندل استیک (یا شمعدانی) است اما روش محاسبه و ترسیم کندل‌ها در نمودار هیکین-آشی از نمودار کندل استیک (یا شمعدانی) متفاوت است. در این نمودار تنظیمات خرید و فروش بیان شده است. این یکی از استراتژی های مورد علاقه‌ در بازار معاملات است.

پارابولیک سار 
اندیکاتور پارابولیک سار (به انگلیسی Parabolic SAR) توسط ولز وایلدر (Welles Wilder) آمریکایی ابداع شد. وی متولد سال ۱۹۳۰ بوده و دارای مدرک مهندسی مکانیک می‌باشد. شهرت وایلدر بخاطر فعالیت‌های گسترده در بازار املاک و مستغلات و تحلیل تکنیکال است. خلق اندیکاتورهای پرکاربرد و خارق‌العاده دیگری نظیر میانگین محدوده واقعی (Average True Range)، میانگین حرکت جهت‌دار (Average Directional Index) و اندیکاتور شناخته شده RSI از دیگر دستاوردهای او است.

کانال کلتنر 
کانال کلتنر Keltner channel که با حروف اختصاری KC، نمایش داده می شود، یک شاخص و اندیکاتور نوسان است که توسط معامله گران بازار بورس، برای تحلیل تکنیکال و تشخیص اینکه روند یک سهم، ممکن است چگونه ادامه پیدا کند و یا تغییر جهت آن سهم، استفاده می شود.
اندیکاتور کانال کلتنر به نام سازنده آن، یعنی چستر. دبلیو. کلتنر نام گذاری شده است. این اندیکاتور یک اندیکاتور دارای کانال است که نوسان در قیمت یک سهم را نشان می دهد. 

ENVELOPE 
به معنی پاکت ، یک نشانگر باند دار است. ENV  یک باند فوقانی را بالای یک خط پایه و یک باند پایین در زیر خط پایه نشان می دهد. خط پایه یک میانگین متحرک است ، یک میانگین متحرک ساده MA  یا یک میانگین متحرک نماییEMA . باندها با فاصله درصدی مشخص که توسط کاربر تعیین میشود از خط پایه قرار میگیرند . مثلا ENV 10% با فاصله ۱۰% از خط پایه در بالا و پایین آن رسم می شود . باندها برای شناسایی روند و همچنین مشخص کردن شرایط اشباع خرید/اشباع فروش، شاخص خوبی هستند.

مومنتوم 
بر روی کاغذ، سرمایه گذاری با مومنتوم (Momentum) کمتر شبیه به یک استراتژی معاملاتی است و بیشتر شبیه به عکس العملی غیرمفید به اطلاعات بازار است؛ اما اگر می‌خواهید اصل قضیه را بدانید، مومنتوم نرخ صعود یا نزول قیمت یک دارایی را تشخیص می‌دهد.
برای تحلیل روند، مومنتوم یک اندیکاتور کاربردی است که ضعف یا قدرت قیمت را تشخیص می‌دهد. تاریخ نشان داده که مومنتوم در روندهای صعودی بازارهای مختلف، بسیار بیشتر از روندهای نزولی مفید بوده است؛ چرا که بازارها بیش از آن که نزول کنند، صعود می‌کنند. به عبارتی، بازارهای گاوی طولانی‌ مدت‌تر از بازارهای خرسی هستند.

دانلود آزمون سنجش باور دینی


آزمون معبد 25 سوالی، (عمل نه اعتقاد و نگرش) به باورهای اسلامی را اندازه می گیرد مواد آزمون در 4 حوزه عمل به واجبات، عمل به مستحبات، فعالیت های مذهبی( عضویت در گروه های مذهبی و) و در نظر گرفتن مذهب در تصمیم گیری ها و انتخاب های زندگی قرار دارد سوالات آزمون با توجه به رفتاری های دینی رایج درجوانان متدین به اسلام انتخاب شده است هر سوال 5 گزینه دارد
دسته بندی پرسشنامه
بازدید ها 40
فرمت فایل docx
حجم فایل 14 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
آزمون سنجش باور دینی

فروشنده فایل

کد کاربری 316
کاربر

آزمون معبد 25 سوالی، (عمل نه اعتقاد و نگرش) به باورهای اسلامی را اندازه می گیرد مواد آزمون در 4 حوزه عمل به واجبات، عمل به مستحبات، فعالیت های مذهبی( عضویت در گروه های مذهبی و) و در نظر گرفتن مذهب در تصمیم گیری ها و انتخاب های زندگی قرار دارد سوالات آزمون با توجه به رفتاری های دینی رایج درجوانان متدین به اسلام انتخاب شده است هر سوال 5 گزینه دارد

دانلود پروپوزال و روش تحقیق فرهنگ سازمانی


پروپوزال و روش تحقیق فرهنگ سازمانی و تأثیر آن بر اثربخشی نظام کیفیت به همراه فهرست منابع و مواخذ فایل اصلی پروپوزال DOC حجم فایل 93 KB تعداد کل صفحات 26 صفحه
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 36
فرمت فایل doc
حجم فایل 92 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26
پروپوزال و روش تحقیق فرهنگ سازمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 1305
کاربر

پروپوزال و روش تحقیق فرهنگ سازمانی و تأثیر آن بر اثربخشی نظام کیفیت به همراه فهرست منابع و مواخذ

فایل اصلی پروپوزال   :  DOC  

حجم فایل    :  93 KB 

تعداد کل صفحات :  26 صفحه

پروپوزال یا طرح تحقیق، پیش نویس پ‍ژوهشی است که شما می بایست برای اخذ مدرک تحصیلی خود انجام دهید. در پروپوزال، شما به معرفی موضوعی که برای پایان نامه خود انتخاب کرده اید، توضیح اهمیت آن موضوع، ذکر پ‍‍ژوهش هایی که در گذشته در این باره صورت گرفته، و نتایجی که فکر می کنید از تحقیق خواهید گرفت می پردازید. هم چنین روش یا روش هایی که در پژوهش از آن ها بهره خواهید گرفت را ذکر می کنید.

 بررسی منابع علمی یکی از بخش هایی است که در هنگام تکمیل پروپوزال بسیار اهمیت دارد و در صورت تصویب پروپوزال شما نیز تصویب خواهد شد. مطالعات و کارهای قبلی انجام شده و مرتبط با این مطالعه چه به صورت نظری وچه به صورت طراحی در داخل یا خارج کشور. پژوهشگر در این قسمت، ضمن اشاره به مطالعات و کارهای قبلی، به ارزیابی آنها می پردازد وتفاوتها و شباهتهای میان تحقیق خود را با تحقیقات قبلی بیان می کند ( در بعضی موارد سابقه تحقیقاتی مفصل نیست می توان از سوابق نظری یا مطالب مرتبطی که در کتابها یا مقالات وجود دارد برای ساختن یک چهارچوب ادراکی استفاده کرد)

 

عنوان مطالب........... صفحه

فهرست تفصیلی-بخش 1

مقدمه.............................................................................................................................. 1

1-1- بیان مسأله پژوهش............................................................................................... 2

1-2- قلمرو پژوهش (زمانی و مکانی).............................................................................. 3

1-3- اهمیت موضوع و انگیزه انتخاب آن........................................................................ 4

1-4- هدف‌‌های پژوهش.................................................................................................. 5

1-5- سوال‌های پژوهش................................................................................................. 6

1-6- معرفی متغیرها...................................................................................................... 8

1-7-  تعریف واژه‌ها........................................................................................................ 8

1-8-  تعریف عملیاتی متغیرها...................................................................................... 11

1-9- روش پژوهش..................................................................................................... 11

1-10- ساختار گزارش................................................................................................. 12

 

 

فهرست تفصیلی- بخش 2

3- روش پژوهش............................................................................................................... 47

3-1-تعریف روش پژوهش........................................................................................... 47

3-2- جامعه آماری و گروه نمونه مورد مطالعه............................................................... 47

3-2-1- خصوصیات جامعه آماری................................................................................ 47

3-2-2- برآورد حجم گروه نمونه.................................................................................. 48

3-3- ابزار پژوهش....................................................................................................... 49

3-3-1- ابزار اندازه‌گیری فرهنگ سازمانی برودفوت و اشکنسی.................................. 49

3-3-2- ابزار سنجش گرایش به اثربخشی نظام کیفیت.............................................. 51

3-3-3- اعتبار و روائی اندازه‌ها.................................................................................... 52

3-3-3-1-اعتباریابی مقیاس‌‌های فرهنگ سازمانی و اثربخشی نظام کیفیت................ 52

3-3-3-2- رواسازی مقیاس‌‌های فرهنگ سازمانی و اثربخشی نظام کیفیت................ 53

3-4- طرح پژوهش و روشهای تجزیه و تحلیل داده‌ها................................................... 54

3-4-1-تحلیل واریانس................................................................................................ 55

3-4-2- آزمون HSD توکی........................................................................................ 55

3-4-3- ضریب همبستگی گشتاوری پیرسون...................................................................

فهرست منابع

 

قسمت هایی از متن فایل

1-1- بیان مسأله پژوهش

موضوع پژوهش حاضر « بررسی و تجزیه و تحلیل ویژگی‌های فرهنگ سازمانی شرکت  کیفیت نشان پارسیان  و تأثیر آن بر اثربخشی نظام کیفیت از دید کاربران داخلی» می‌باشد.

«فرهنگ سازمانی[1] را در متون مدیریت به عنوان مجموعه‌ای از ادراکات، هنجارها و ارزشهای مشترکی دانسته‌اند که مورد پذیرش اعضای سازمان بوده و در عمق زندگی سازمانی جریان دارد» (الوانی، 1378، 30). مجموعه مورد نظر، که در واقع معرف شخصیت و هویت هر سازمان است، موضوع نسبتاً جدیدی است که از حدود دو دهه قبل در ادبیات مدیریت مطرح گردیده و به استناد پژوهش‌های فراوانی که در این باره صورت پذیرفته است تأثیر ویژه و تعیین کننده‌ای در موفقیت و شکست بسیاری از فعالیت‌های مدیریت و سازمان و از جمله نظام‌های مدیریت/تضمین کیفیت ایفا می‌نماید.

پژوهش حاضر به دنبال پاسخگوئی به سه سئوال مهم زیر است.

نخست، با توجه به الگوها و نظریه‌های نوین فرهنگ سازمانی چه فرهنگ سازمانی بر شرکت  کیفیت نشان پارسیان  حاکم است و این فرهنگ دارای چه ویژگی‌هائی است؟

دوم، آیا از دید معاونین، مدیران، کارشناسان و تکنیسین‌های شرکت به عنوان کاربران داخلی نظام تضمین کیفیت (که بر اساس الگوی استاندارد جهانی ISO 9000-1994  از بیش از دو سال قبل در شرکت مستقر و به مرحله اجرا درآمده است)، نظام اثربخشی ارزیابی می‌گردد یا خیر؟

سوم، آیا همان گونه که در مبانی نظری موضوع پژوهش اشاره شده، ارتباطی میان فرهنگ سازمانی حاکم بر شرکت  کیفیت نشان پارسیان  و نگرش کاربران داخلی نظام کیفیت نسبت به اثربخشی این نظام وجود دارد یا خیر؟

 

1-2- قلمرو پژوهش (زمانی و مکانی)

...........................

...........................

 

 

فهرست منابع و مآخذ

الف)کتابها و مجلات فارسی:

    1.        آذر ، عادل، مؤمنی، منصور آمار و کاربرد آن درمدیریت (تهران:سمت، 1375، چاپ اول)

    2.       الوانی، سید مهدی، آئین‌ها  و رسوم سازمانی، طریقی در شناخت فرهنگ سازمانی، مدیریت و توسعه، دوره اول، شماره 1،1378

 


[1] - organizational culture

دانلود پاورپوینت شناخت کشور آذربایجان کشور آتش


این سرزمین تا حدود دویست سال پیش جزو کشور ایران بود ولی در جنگ‌های ایران و روسیه، طی قراردادهای گلستان و ترکمانچای به روسیه ملحق شد آذربایجان دارای میراث فرهنگی باستانی و تاریخی است۳ با فروپاشی امپراتوری روسیه، جمهوری دمکراتیک آذربایجان که در ۲۸ می ۱۹۱۸ تأسیس شد، در ۱۹۲۰ با حمله ارتش سرخ به باکو، این جمهوری به اتحاد شوروی ضمیمه شد۴ با فروپاشی اتحا
دسته بندی جغرافیا
بازدید ها 41
فرمت فایل zip
حجم فایل 35849 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
پاورپوینت شناخت کشور آذربایجان کشور آتش

فروشنده فایل

کد کاربری 316
کاربر

این سرزمین تا حدود دویست سال پیش جزو کشور ایران بود ولی در جنگ‌های ایران و روسیه، طی قراردادهای گلستان و ترکمانچای به روسیه ملحق شد آذربایجان دارای میراث فرهنگی باستانی و تاریخی است۳ با فروپاشی امپراتوری روسیه، جمهوری دمکراتیک آذربایجان که در ۲۸ می ۱۹۱۸ تأسیس شد، در ۱۹۲۰ با حمله ارتش سرخ به باکو، این جمهوری به اتحاد شوروی ضمیمه شد۴ با فروپاشی اتحا

دانلوداصول حسابداری 1 تالیف یحیی حساس یگانه تهیه کننده دکتر هشمتی


اصول حسابداری 1 تالیف یحیی حساس یگانه تهیه کننده دکتر هشمتی
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 43
فرمت فایل ppt
حجم فایل 10060 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 557
اصول حسابداری یک

فروشنده فایل

کد کاربری 1305
کاربر

اصول حسابداری 1

تالیف : یحیی حساس یگانه

 تهیه کننده :  دکتر هشمتی

فایل اصلی   :  PPT 

تعداد کل اسلایدها :  557 اسلاید  

حجم فایل zip  10.06 MB

 

فهرست مطالب  فصول :

n      فصل اول : آشنایی با حسابداری .... اسلاید 2

n       فصل دوم : مفاهیم عمومی و معادلة حسابداری .... اسلاید 19

n      فصل سوم :  مفهوم حساب و قاعدة حسابداری .... اسلاید 89

n      فصل چهارم : دفاتر روزنامه و کل .... اسلاید 135

n      فصل پنجم : مفاهیم اساسی حسابداری و اصلاح حساب‌ها .... اسلاید 190

n      فصل ششم : تکمیل چرخه حسابداری .... اسلاید 293

n      فصل هفتم : حسابداری فعالیت‌های بازرگانی .... اسلاید 345

n      فصل هشتم : تکمیل چرخه عملیات حسابداری فعالیت‌های بازرگانی .... اسلاید 425

n      فصل نهم : کشف و تصحیح اشتباهات .... اسلاید 502

با تشکر از خرید شما - موفق باشید